Populære innlegg

tirsdag 1. februar 2011

I det dekorative hjørnet:)

Av og til flyr det en vind over motivasjonen min i heimen, slik som i dag. Har fått vasket litt, strikket litt, lest litt og dekorert litt:o) perfekt dag i mine øyne.

Er så glad for at man kan kalle seg litt kreativ, i dag var lyset som sto i min store krukke brent ned og jeg undret hva jeg skulle bruke den til nå, da jeg var fri for store kubbelys. Øynene mine falt på rosen fra forrige uke, den begynte og se tufs ut i bladene men selve knoppen er fantastisk enda. Krukken ble vasket og vips ble det en blomstervase.

Orkideene mine står enda så fint i vinduskarmen, de er så rene og uskyldige helt hvite og flotte, er bare helt hekta på orkideer for tiden.

Mine to krukker som jeg fant på House på Jessheim ble fylt med pikekyss, og en liten tavlebrikke ble skrevet love på. To små engler fant og veien til skjenken min.




Nå skal kvelden benyttes til å strikke sokker samt lese videre i min bokserie, er kun 2 bøker igjen:)
Ha en koselig kveld alle sammen:o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar