Populære innlegg

tirsdag 17. mai 2011

Mye nytt har skjedd:)

Ja hva kan man si..det er lenge siden bloggen min ble oppdatert, mye har skjedd og dagene bare flyr avgårde..Jeg koser meg rett og slett:o)

Oppdatering fra sist er at en nå endelig er kommet seg i jobb, jobber som sosial konsulent i Nav, spennende, hektisk og jeg MÅ lære masse før jeg er stødig på beinan mine:)

Hjemme spirer blomstrene og jeg nyter å være ute om dagene og pusle i hage, stelle med frø og nyte de gode dagene vi har hatt. Ser at en nå nyter dagene ekstra godt når en er på jobb på dagen. Ingenting er som en deilig ettermiddag med strikketøy og sola som skinner:o)

Mariusgenseren min ble ferdig, den passer perfekt og vil varme meg godt når jeg skal ut og suse på vespan min:o)


Dagene bruker jeg til å hekle, er blitt litt hekta på sitteunderlag:) er gøy å få til noe en ikke har greid før..Takker hærlige damer på strikkekafeen for inspirasjon og hjelp til å få til.

Nyt dagene venner der ute..ta got vare på hverandre :o) Klem

2 kommentarer:

  1. Håper dere har hatt en flott 17.mai. Og tusen takk for hyggelig strikkecafè i går :D

    Sees snart :D

    SvarSlett
  2. Hei på deg :) Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min......og du......den brune marius'en dær.....flate! den er fin :)))

    SvarSlett