Populære innlegg

tirsdag 26. april 2011

sol sol sol...livet er hærlig:)

Ingenting var deiligere enn å komme hjem til sol og varme. Ikke at jeg klager på været i nord..vi har hatt en strålende påske på hytta med mye bedre vær enn det vi ble forespeilet:)


I dag har jeg sittet sammen med min venninde Eli og laget nålepute:) Mariusgenseren er og i gang igjen etter pinnestopp i påsken:) I morgen hærlig lag med hærlige strikkedamer..gleder meg..

Kjolen min er ferdig, den ble akkurat slik som jeg drømte om at den skulle bli, det kommer til å bli flere kjoler..dette var gøy.



Felixn slapper av:)


Skrytebilde av kommoden min må og legges ut, den ble bare så fin..så fin at jeg er på veg til å gjøre samme prosess med et lite bord jeg har hatt stående gjemt i et hjørne:)




2 kommentarer:

  1. Du er så flink vennen! Helt imponert jeg :-) Kommoden var kjempeflott!!!

    SvarSlett
  2. Kule Felix :D
    Kjolen er kjempefin, er det ikke moro vel :D Kjekt med møbler som får et nytt liv med litt ny maling, er nok noen ting her også som skulle fått nytt liv ;)

    Takk for hyggelig kveld, vi sees over helga :D

    SvarSlett