Populære innlegg

lørdag 19. mars 2011

In the mood for blogging:)

Endelig er freden senket seg i heimen og det er helg..Ingenting er som er rolig lørdag med bare kos og familietid. Når sola skinner slik som den har gjort i dag må en bare bli hærlig GLAD:O)

Jeg strikker på min jakke, er vel godt over halveis og ser lys i tunellen, silke tweed er slett ikke mitt favoritt garn og jeg ser virkelig frem til å få "garn" på pinnene i mitt neste prosjekt.

En meget rask tur til Gran ble det her om dagen, skulle hatt bedre tid men pliktene kalte så det var bare og raske meg seg det man så og komme seg hjem. Du store alpakka er et sted en trenger tid for å være..en skal..kjenne..lukte..tenke..ja mye mer..neste gang blir det bedre tid håper jeg:o)



Jeg har handlet på Finn IGJEN...hihi det ble en søt liten kommode..står så pent i gangen og lurer sikkert svært på hva som skal skje med dens skjebne i dette nye hjemmet..Jeg hadde til plan og male den litt slitt hvitt og skifte knotter..noen som har innspill til meg? da blir jeg glad:)

Måtte bare på tampen vise de hærlige påskeliljene jeg fikk av en strikke venninde her om dagen, de blomstrer så flott og minner oss om at vi nærmer oss påsketider og vår:)

3 kommentarer:

  1. Du har handlet Tíka! Nydelig garn, skal ned og sikre meg noe til uka. Minsten her har lyst på Pippi-kjole som kan brukes til våren :-)

    SvarSlett
  2. Ja Tika er et deilig garn:) jeg gleder meg til å finne på noe med garnet jeg fant i full fart:O)

    SvarSlett
  3. Herlig garn-kjøp, godt det ikke er så langt til DSA ;)
    Spent på hvordan kommoden blir, høres ut som det skal bli fint det du tenker å gjøre :D

    Sees i morgen :D

    SvarSlett