Populære innlegg

mandag 18. januar 2010

Slanking

Så er det atter et nytt år..nytt år med enda flere muligheter ligger framfor oss med blanke ubrukte ark. La oss sammen fylle de blanke arkene med noe, enten for andre eller rett og slett for oss selv.

Jeg har tenkt og bruke dagene til forskjellige ting, bla studiene, er begynt og skrive på min bavhelore oppgave som skal leveres til våren. Temaet er barn av psykisk syke.

Jeg har og tenkt og begynne og gjøre noe med mitt største problem..nemlig overvekten min. Den skal gjøres noe med, har vurdert operasjon..ja sågar spart opp det som trengs av penger og kan ta den omså nå. Før jeg tar et endelig valg om operasjon har jeg bestemt meg for å forsøke å kombinere mat med pulver. Så i dag er dag 1 med no food og bare drikke:-)Har bestemt meg for å drikke pulver så lenge jeg klarer og når mattrangen melder seg kombinere pulver med mat. Det har gått strålende til nå..så følg med..back opp og la oss stå sammen om et problem jeg vet mange sliter med, la oss motivere hverandre.

2 kommentarer:

  1. æ heie på dæ og pulver, det her skal du klare :-)

    SvarSlett
  2. Jeg vet at når du brenner for noe, så får du det til. Bare husk at det er den du er som betyr noe, og du er et av de fineste menneskene jeg kjenner! Stå på! :-)

    SvarSlett