Populære innlegg

onsdag 13. oktober 2010

Nyter dagene




De som sier høsten er kjedelig og grå må titte ut vinduet en gang til, vi har et fantastisk vær og alle fargene gjør meg rett og slett glad. I dag skal jeg i skogen for å finne mose. Var å handlet blomster i går og skal lage en dekorasjon og vil så gjerne ha mose for å pynte på toppen med. Håper bare jeg ikke ser noen hoggiser..hehe når jeg skal finne mosen.

Høstferien tilbragte vi i Nord på hytta, vi hadde noen eventyrlige fine dager der og, mest av det gode været, men var å heldige og fikk med oss høststormen som ristet hele hytta:o) vilt, rått og vakkert..

Har så mye å være glad og takknemlig over, livet, familien min...her kunne jeg ramset opp masse mer. La oss være glad i livet folkens, vi lever bare en gang:o) <3 la oss ta vare på hverandre.

1 kommentar:

  1. Her har jeg lagt inn bilder av det jeg har laget, har hatt en koselig tur v horsnsjøen med min kjære og Felix. Der fant vi mose i massevis:)

    SvarSlett