Populære innlegg

søndag 13. mars 2011

Long time no see:o/

Er tilbake fordi sissel`s hverdag lurte meg inn:) dvs..jeg vil gjerne innom oftere men ting er bare så travelt for tiden:) sånn er det av og til i alle hjem vil jeg tro.

Falt meg enkelt og gå inn nå da jeg har sittet og tråkket på en trimsykkel i 40 minutter..så det passet svært godt å få plassert rompa mi på et mykt sofasete:)

Dagene går med til venting, trening, strikking, vårforventninger, shopping og masse mere:) vi har sådd frø og ser med stor glede at det spirer og gror..har en meget lykkelig Y som kikket hver dag:) jeg ønsker meg drivhus og går og kikker og drømmer, mulig det kun blir et lite som kan stå på verandaen i første omgang..vi får se.

Nå dær jeg av forventning til å gå inn og lese sissels blogg og sier adios for denne gang:)

Klem til folket..

1 kommentar: