Populære innlegg

lørdag 24. april 2010

Livet leker for tiden

Det er så hærlig og leve, det er vår og bacheloreoppgaven er snart i boks. Føler virkelig at man kan starte og se framover nå..det er et slit og studere, men er glad jeg har gjort det.

Nå er man på jobbsøking, leiligheten er solgt og vi vet ikke helt riktig hvor vi skal bo hen..sør, nord eller her i Tromsø..er det rart man har litt og tenke på egentlig?

Legger det meste av tankene mine bak meg...enda en stund...skal jo tross alt ha eksamen og bli sosionom før jeg stresser så mye mere med hvor vi skal bo og hvor jeg skal jobbe. Ting ordner seg uansett.(den positive optimisten har talt)

Vekta mi går nedover..i går passerte jeg et stort delmål og det ble feiret med en knall rosa sommergenser.Nå er det bare og se videre fram mot neste store delmål:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar