Populære innlegg

mandag 5. april 2010

Vel overstått påske

Tiden flyr, det begynner og tine og våren er forhåpentlig snart i full inntog her nord. Vi har hatt en fantastisk påske med et vær jeg tror mange vi misunne oss. Solen har vært oppe hver dag, det drypper og tiner og jeg føler våren er her.

Vi har hatt masse besøk, bål i fjæra, koselige kvelder i grillhytten med levende varme og gode venner og famiie på besøk. Ingenting er som å sitte i fjæra, nyte stillheten og høre tjelden synger og kaffen koker over grua. Er det rart man føler at våren er her.

Jeg sitter og lager cv, er rart og tenke på..om bare 2 korte mnd er jeg sosionom virkeligheten begynner og gå opp for meg, jeg har faktisk søkt på min 1 jobb. Det er spennende og se hvor man eventuelt havner..nord eller sør..jeg søker flere steder. Leiligheten ligger fremdeles ute for salg men interessen har vært særdeles lav..dette er noe jeg tror vi må gjøre noe med om noe skal skje.

Jg skal forsøke å bli flinkere til å skrive her, er ikke helt der at jeg forstår helt hvordan dette funker og hvordan jeg får treff på bloggen min. Er det noen som kan veilede meg kanskje?


See u later alligator:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar