Populære innlegg

onsdag 26. januar 2011

Strikkeriene mine

Hvem skulle trodd at jeg skulle gå i fellen med "flere prosjekter på en gang"? plutselig går det opp for meg at jeg sitter her med litt for mange strikke prosjekter enn bare ett..det har hele tiden vært mitt motto..Alltid fullføre ett før en starter noe nytt.

På min flotte merittliste finner vi:

Tvinnet hals x 2
kopptue
vest
Heklekant på sokker..jaja takk lov den ene er ferdig:o)

Har sittet hele ettermiddagen med valgets kvaler..hvilket prosjekt frister mest, koser jeg meg mest med, vil jeg bli først ferdig med osv..endte opp med den ene vridde halsen...som jeg kanskje syns blir i største laget og antagelig må rekkes opp..ups..sånn er det nok når kokken skal lage for mye mat på en gang:o) Heldigvis gjør det ikke noe, jeg har hav av tid til å få fullført.
Eneste problemet er at jeg har bestemt meg for å strikke genseren "sammen" fra Du store Alpakka, men tør ikke kjøpe inn garnet..for da sitter jeg vel med ett prosjekt til.

Jeg gleder meg til neste strikkekafee,da jeg trenger assistanse på armhullene på vesten min:o)

Klem til alle mine venner

1 kommentar: