Populære innlegg

tirsdag 18. januar 2011

Ting fra svunnede tider som betyr noe..

Alle har vel ting i hjemmet som betyr noe ekstra i livet deres, i all fall har jeg det. Små ting som man kanskje hadde stuvet vekk er nå på hedersplass slik at vi stolt kan vise frem det vi er ekstra glad i.

For et par uker siden kom et gammelt lite skap til nytte da jeg grublet på både hvor skapet skulle stå å hva det skulle fylles med..jeg fant ut at det skulle fylles med ting med mening i livet mitt samt ting som jeg er stolt av å eie. Dermed sagt og gjort, hyllen ble plassert i min entree oppå en Hemnes kommode fra Ikea. Passet godt inn der iogmed at veggene er tapesert i grått.

Inni skapet mitt finner vi gamle bibler og testamente, en gammel sølvkopp, engelen som passer på oss, samt mine barns tann og hår bokser. Koselige minner som betyr masse:o)

2 kommentarer:

  1. Så kjekt. Man trenger alltid plass til de tingene som betyr noe.
    Ha en fin kveld.
    :) Susanne

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar! Koselig blogg du har!

    SvarSlett