Populære innlegg

torsdag 6. januar 2011

Dill og dall kos og knall

Blomster er viktig for meg, tok turen innom Gartner Olsen i går, der fikk jeg spesialservice enda de hadde stengt. Fikk kjøpe flotte amaryllis og svibler som ble satt i vann her hjemme, og ble kos for oss:o)

Min kjære julegave Mac book air..som jeg faktisk ikke helt vet om jeg liker...den er spesiell på en "rar" måte, den må læres og like tror jeg..den ligger pent på bordet og til daglig nå trykker jeg på min kjære lille Acer:o) tips om mac mottas med takk:)

Strikker for tiden en hals..som tar tid da jeg har liten forståelse for hvordan man strikker hull og vridd..til tross for at det sies den er SVÆRT enkel og strikke..er nok vel treig i hauet som man sir i Nord Norge:) strikkes i Puno fra Rauma.



3 kommentarer:

  1. Hei Ann Kristin:)
    Ser dere har endret litt i huset:)
    Ja, nå ser du bloggadressen min, og på siden min ligger det da flere bloggere, jeg driver å rydder på siden min og fjerner gamle innlegg og sånn og vi er på ny stil, da vi begge digger Helene Hennie og jeg er veldig glad i georg jensen har ingenting enda men lommeboken sparer:)
    Gi ett pip om vi skal tur med hundene en dag, det hadde vært koselig!
    Klem fra Eli

    SvarSlett
  2. Blomster er veldig koselig, lurer på om det ikke kommer noe primula hos meg snart. Liker ikke vinter, men er veldig glad i våren. Jula forsvinner ut i dag og i morgen så da skal jeg ut og kjøpe blomster ;D
    Det ble personal møte i går, men mandag kommer jeg på strikkekafè i allefall.
    Vi sees:D
    Ha en flott torsdagskveld :D Klem

    SvarSlett
  3. Primula er så fine på denne årsitiden, den er liksom første forvarsel på at det er vår. Friske fine farger som får oss til å ønske å pusse vindu og henge opp lysere gardiner:) Klem

    SvarSlett