Populære innlegg

lørdag 8. januar 2011

Lørdagskos

Lørdager er er hærlige dager, familien er samlet og vi kan finne på ting sammen:) i dag ble det shopping og pizzakos på tapeten. Pia mi har overnattingsgjest mens minstemann omtrent etter eget sagn har gått flere mil på ski:O)

Nå koser jeg meg med nytt stikkeprosjekt, nemlig en tovet vest..glup som jeg er og IKKE lese oppskrifter før jeg har lagt opp bundingen har jeg oppdaget at det er masse hekling på den:O) jaja et eller annet snilt menneske vil helt sikkert kunne bistå meg med hjelp..å klok av skade sier jeg atter en gang til meg selv, at fra NÅ skal jeg lese oppskriften på butikken:) dessførruten burde hu dama på butikken sagt noe:O)

Nyt kvelden:O)

2 kommentarer:

  1. He he, sånne overraskelser får jeg stadig vekk, men overraskelser lærer en av ;) Utrolig dårlig til å lese hele oppskriftene før jeg setter igang :D
    Go helg :D Klem

    SvarSlett
  2. Hei og tusen takk for koselig besøk i bloggen min!
    Lykke til med vesten; det er vel gøy med utfordringer?

    SvarSlett