Populære innlegg

fredag 7. januar 2011

Vakre vakre sola vår

Ingenting er så vakker som når soka skinner i et vinterlandskap som er dekket av pulversnø. I dag var det minus 13 da jeg sparket meg en tur..kaldt men friskt.

Er en smule forvirret enda over sola og årstiden,jeg er jo vant med mørketid og at sola ikke returnerer før 21 januar (Tromsø) En får skikkelig vårfølelse når sola skinner, jeg får ekstremt lyst til å handle blomster og fikse på heimen:) vårrydding eller noe sånt:)kan vi kalle det for. Blir inspirert av blader og blogger å får så lyst til å fikse, ordne og dekorere..heldigvis ferdig med malingen for denne gang:o)

1 kommentar:

  1. Kan skjønne at dere blir forvirra av sola og lyset, i allefall sånne flotte dager som vi har hatt i dag :D
    I dag ble årets første primula innkjøpt, nyyyyydelig vårblomster, altfor tidlig egentlig. I morgen får jeg gjøre rent og få bort resten av jule stæsjet.

    Ha ei flott helg, sees mandag :D

    SvarSlett